samedi 18 juillet 2009

Triple the sketch-sketch 65



I used the sketch posted on Triplethesketch to make a birthday card. On the first tag I should still add the number of years to celebrate!!! Should do it just before sending it out.
I used the emboss resist technique on the 3 tags and coloured them with distress ink.

Pour réaliser ma carte, je me suis inspirée du sketch sur le blog de Triplethesketch. Sur le premier tag je rajouterai encore le nombre d'années à fêter!!! Juste avant de l'envoyer. Pour les tags, j'ai utilisé la technique "emboss resist" et puis coloré avec les encres distress.

Material: PSX & hero arts stamps, distress mustard seed, broken china and peeled paint, paper by PAper & Co
Embellishments: button, fabric, tag, gem, fiber
un détail

5 commentaires:

Pretty Arty a dit…

magnifique cette carte!

Gloria Stengel a dit…

Beautiful card! Love the colors! Thanks for joining in at TTS!

Fanny a dit…

Coucou me voila rentrée :) Un petit com pour te dire que même si je ne suis pas fan du vert ;) j'adore ta créa! Distress et resist c'est vraiment très joli! En ce qui me concerne, j'ai la maison a nettoyer et bcp de linge a laver lol mais c'est la rançon des vacances :p
J'espère pouvoir rapidement mettre de l'ordre dans mes scrapaffaires et laisser libre cours à mon imagination ;) bizzz

Laura Kirste Campbell a dit…

Oh, I really love the colors, layers and great techniques and textures!

Patter Cross a dit…

Oooh, just love the colors and tags you used for the sketch. This is a beautiful card. Thanks for playing along with us at TTS!